Kasutame küpsiseid, et tagada veebisaidi tehniliselt piisav funktsionaalsus, samuti selleks, et muuta meie veebisaidi kasutamine lihtsamaks ja pakkuda isikupärastatud kasutuskogemust. Kui annad oma nõusoleku, võime küpsiseid kasutada isikupärastatud teabe esitamiseks meie sisu kohta, mis võib teile huvi pakkuda ja parandada meie veebisaidi toimivust.
Üldtingimused
kehtivad alates 7.10.2024
Nuti Grupp OÜ, registrikood 14610400, Tartu mnt 74, 10144 Tallinn, Eesti.
1. MÕISTED
Nuti Grupp ehk väljaandja – Nuti Grupp OÜ, Tartu mnt 74, 10144 Tallinn.
Pool – Nuti Grupp või nende teenuse tellija/kasutaja/ostja, koos nimetatuna pooled.
Kasutaja – Nuti Grupi e-poe ja/või digitaalsete toodete veebikeskkonna kasutaja, tellija ja/või ostja.
Kasutajakonto – Nuti Grupi e-poe ja/või digitaalsete toodete ja teenuste ostmiseks, tellimiseks ning kasutamiseks loodud konto.
Tellija – eraisik või juriidiline isik, kes on tellinud Nuti Grupi väljaande.
Ostja – isik, kes sooritab ostu Nuti Grupi e-poest.
Pabertoode – väljaanne, mille sisu on kättesaadav paberil.
Kojukanne – Nuti Grupi koostööpartner, kes tegeleb pabertoodete kojukandega.
Digitoode – väljaanne, mille sisu on kättesaadav digitaalselt.
E-pood – Nuti Grupi veebilehe pood, kust saab tellida kaupu.
Tellimus – Nuti Grupi ja tellija vahel sõlmitud ostu-müügileping paber- ja/või digitoote või e-poe kaupade tellimiseks.
Tellimuste vastuvõtja – Nuti Grupi koostööpartner www.tellimine.ee, kes tegeleb perioodiliselt ilmuvate pabertoodete tellimuste haldamisega.
Väljaanne – Nuti Grupi välja antav paber- või digitoode.
Üldtingimused – keskkondade kasutamise ja tellimise/ostmise tingimused.
2. ÜLDTINGIMUSTE KEHTIVUS JA MUUTMINE
2.1. Üldtingimused kehtivad kõikidele kasutajatele.
2.2. Nuti Grupil on õigus üldtingimusi muuta. Üldtingimuste muudatus jõustub uuendatud tingimuste avalikustamisega www.nutigrupp.ee/uldtingimused
2.3. Väljaandja kehtestab toote või väljaande hinna ja muud ostu- ja tellimistingimused. Väljaandjal on õigus toodete või tellimuste hindu ja tellimistingimusi muuta.
2.4. Tellimuse hinnale võib lisanduda tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
2.5. Teave ostetava või tellitava kauba kohta on esitatud e-poes kauba juures.
2.6. Väljaandja võib peatada või lõpetada väljaande kirjastamise. Soovituslikult teavitab väljaandja tellijat sellest 7 päeva ette. Juhul kui väljaandja otsustab peatada või lõpetada väljaande kirjastamise, tagastab väljaandja tellijale tema tasutud ettemakse juhul, kui tellijaga ei leita muud viisi saamata jäänud väljaande hüvitamiseks.
2.7. Väljaandjal on õigus nõuda tellijalt üldtingimuste nõuete täitmist. Kui tellija ei täida nõudeid 14 päeva jooksul, on väljaandjal õigus tellimus peatada või lõpetada, seda eelkõige juhul, kui:
2.7.1. Tellija esitatud andmed on valed ja/või ebatäpsed.
2.7.2. Tellija postkast ei vasta üldtingimuste punkti 3.4.6. ja/või 3.4.7. nõuetele.
2.7.3. Tellija annab kasutajakonto kasutajanime ja parooli edasi teisele isikule.
2.7.4. Tellija ei tasu tellimuse eest maksetähtpäevaks.
2.7.5. Tellija rikub muid üldtingimuste nõudeid.
3. TELLIMINE ja OSTMINE
3.1. Üldist
3.1.1. Tellija tellib toote väljaandja määratud hinnaga, üldtingimuste alusel. Tellimuse vormistamisel kinnitab tellija, et on üldtingimustega nõus ning kohustub neid täitma. Kinnituse kehtivus ei sõltu tellimuse vormistamise kanalist.
3.1.2. Tellimuse vormistamisel on tellija kohustatud esitama tellimuse teostamiseks vajalikud andmed. Esitatud andmed peavad olema tõesed, et tagada kliendiandmete terviklikkus ja õigsus, mis on kvaliteetse teenuse pakkumise alus.
3.1.3. Juhul kui tellija esitatud andmed on valed ja/või puudulikud, ei saa väljaandja tellimust nõuetekohaselt täita.
3.1.4. Tellija tasub tellimuse eest õigeks ajaks ja täielikult. Vastasel juhul ei saa väljaandja tellimust nõuetekohaselt täita.
3.2. Kasutajakonto
3.2.1. Kasutajaks registreerudes tuleb määrata kasutajanimi, e-posti aadress ja parool.
3.2.2. Kasutajakonto meiliaadress peab olema tegelikus kasutuses, et kasutajale oleks võimalik edastada toodet ja teenust puudutavat olulist infot.
3.2.3. Kasutajanimi ja parool on konfidentsiaalne teave, mida pooled ei tohi kolmandatele isikutele edastada.
3.2.4. Kasutajal on õigus oma konto igal ajal kustutada.
3.3. Digitoodete tellimine
3.3.1. Digitoote sisule saab kasutajakonto kaudu ligipääsu vahetult pärast tellimuse eest tasumist. Kasutajakonto kohta vaata lähemalt punktist 3.2.
3.3.2. Kasutajal on õigus kasutada digitooteid üksnes isikliku kasutajanime, e-posti ja parooliga. Kasutajakonto edasiandmine teisele isikule on keelatud. Kui väljaandja tuvastab digitoote tarbimise nõuete rikkumise, on tal õigus kooskõlas punktiga 2.7. tellimus peatada või lõpetada.
3.3.3. Digitooteid on võimalik tellida vaid püsitellimusena, mille eest tasutakse püsimaksetega. Püsimakse õnnestumise või ebaõnnestumise korral saadetakse tellijale vastavasisuline e-kiri tellija jäetud aadressile. Kiri sisaldab infot tellimuse püsimakse toimumise või mittetoimumise kohta, millele vastavalt toimub kas püsitellimuse pikenemise või peatumine.
3.3.4. Pärast digitellimuse lõppemist tellija algatusel võib väljaandja tellijat teavitada digitellimuse lõppemisest ja pakkuda tellimuse pikendamist või uue tellimuse vormistamist.
3.3.5. Väljaandjal on õigus saata digitoote tellijale kasutajakontoga seotud meiliaadressile teenusega seotud olulist infot, et tagada tellitud teenusest maksimaalne kasu.
3.4. Perioodiliselt ilmuvate pabertoodete tellimine
3.4.1. Tellimuse vormistamisel lehel on tellija kohustatud esitama tellimuse teostamiseks vajalikud andmed: ees- ja perekonnanimi, täpne aadress (tänav, maja nr, korteri nr, linn/asula/ või küla/maakond, postiindeks), kontakttelefon ning võimalusel e-posti aadress. E-arve püsimakselepinguga tellimisel on kohustuslik maksja isikukood.
3.4.2. Juhul, kui tellimuse saaja ja tellimuse eest maksja on erinevad, peab tellija mõlema kohta esitama punktis 3.4.1. fikseeritud andmed.
3.4.3. Tellimuse vormistamisega kinnitab tellija, et nõustub üldtingimuste ja isikuandmete töötlemise korraga ning kohustub neid täitma.
3.4.4. Tellijal on esitatud ja õigeks ajaks tasutud tellimuse alusel õigus saada väljaanne soovitud perioodiks, määratud aadressile.
3.4.5. Tellijal on õigus oma perioodiliselt ilmuva pabertoote tellimus Eesti Vabariigi piires ümber adresseerida. Selleks tuleb esitada soov, helistades tellimuste vastuvõtja klienditeeninduse telefonil 617 7717 või kirjutades meiliaadressile tellimine@expresspost.ee. Ümberadresseerimine jõustub hiljemalt 10 tööpäeva jooksul pärast vastava teate saamist.
3.4.6. Tellijal on perioodiliselt ilmuva pabertoote tellimiseks postiseaduses esitatud nõuetele vastav turvaline, väljaande mõõtmetele vastav, ligipääsetav ning tellija postkastina identifitseeritav postkast. Postkast on identifitseeritav juhul, kui sellele on märgitud aadress (nt maja ja/või korteri number, talu nimi). Ettevõtte postkastil peab olema ettevõtte nimi.
3.4.7. Tellija tagab püsivalt turvalise, talvel lumest ja jääst puhastatud vaba ligipääsu oma postkastile.
3.4.8. Juhul kui tellija postkast ei vasta üldtingimuste nõuetele, ei vastuta väljaandja nõuetele mittevastava kojukande eest.
3.4.9. Perioodiliselt ilmuva pabertoote tellimuse lõpptähtaja lähenedes saadab tellimuste vastuvõtja tellijale ettemaksuarve/müügipakkumise, et tellija saaks soovi korral tellimust uuendada.
3.4.10. Tellijal on õigus perioodiliselt ilmuva pabertoote tellimus enne tähtaega lõpetada. Tellimuse ennetähtaegse lõpetamise korral on tellijal õigus tagasi saada saamata numbrite maksumus. Tagasimakstavast summast on õigus maha arvata kuni 10% tellimuse ennetähtaegse lõpetamise kulude katteks, kuid mitte alla 3 euro.
3.4.11. Perioodiliselt ilmuva pabertoote tellimuse ennetähtaegse lõpetamise korral kannab tellimuste vastuvõtja väljamaksmisele kuuluva summa tellija avalduses näidatud pangakontole 10 tööpäeva jooksul. Tagasimakseid ei tehta sularahas.
3.4.12. Tellimuse ennetähtaegseks lõpetamiseks tuleb tellimuste vastuvõtjale esitada kirjalik avaldus, kus näidatakse ära tellija ja tellimuse andmed, lõpetamise aeg, pangakonto number ja valdaja nimi. Avaldus tuleb esitada meiliaadressile tellimine@expresspost.ee.
3.5. Püsimakselepinguga tellimine
3.5.1. Tellijal on võimalik tellida perioodiliselt ilmuvaid pabertooteid püsimaksega. Lepingut saab sõlmida püsimakselepingu sõlmimist võimaldavates krediidiasutustes.
3.5.2. E-arve püsimakselepingu sõlmimisel jõustub pabertoote tellimus väljaande ilmumisgraafiku järgi.
3.5.3. E-arve püsimakselepingu korral toimub tasumine 1 kuu kaupa, ettemaksena järgmise perioodi eest.
3.5.4. Pabertoote tellimisel võib tellijale esitatud e-arve esimene makse olla kuni kolme perioodi tasu. Esimese perioodi makse arvutamise aluseks on arve väljastamise hetkeks kätte saadud tellimuse hind möödunud perioodi eest. Teise perioodi makse on jooksva perioodi tellimuse hind. Kolmanda perioodi makse on ettemaks järgneva perioodi eest.
3.5.5. E-arve püsimakselepingut sõlmides tuleb tellijal tähelepanu pöörata panga kuulimiidile, mis peab võimaldama automaatselt tasuda kuni kolme perioodi summa. Juhul kui väljaande tellimishind on suurem kui limiit, mille tellija on pangas e-arve püsimakselepingus määranud, ei ole väljaandjal tellija ees kohustusi.
3.5.6. E-arve püsimakselepingu saab lõpetada pangakontoris või internetipangas. Lepingu lõpetamisel lõppevad kõik sellega seotud tellimused. Kui on tellitud mitu väljaannet, aga soov on loobuda ühest tellimusest, siis seda saab teha tellimuste vastuvõtja klienditeeninduse kaudu telefonil 6177 717 või meiliaadressil tellimine@expresspost.ee.
3.5.7. Püsimaksega tellimusest loobudes ettemakstud raha ei tagastata ja tellimus kehtib tasutud aja lõpuni.
3.6. Tellimine e-poest
3.6.1. E-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
3.6.2. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostukorvi lõppsummast, ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
3.6.3. Teave kauba kohta on esitatud e-poes vahetult kauba juures.
3.6.4. E-poe tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja makseviis. Pangalingiga tasumisel tuleb kindlasti vajutada nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
3.6.5. E-poe makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub turvalises keskkonnas, mille eest vastutab Maksekeskus.
3.6.6. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest.
3.6.7. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
3.6.8. Kaupu saab tellida Eestisse.
3.6.9. E-poest tellitud kaubad jõuavad määratud sihtpunkti reeglina 10 tööpäeva jooksul. Kauba kättesaamise valikud: Omniva pakiautomaat, SmartPOST pakiautomaat, Omniva kuller, SmartPOST kuller.
3.7. Taganemise õigus e-poest ostetud kaubale
3.7.1. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
3.7.2. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
3.7.3. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil, nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
3.7.4. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on e-poel õigus tagastatava kauba eest tasumisest keelduda.
3.7.5. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba tagastamise soovi avaldus (vabas vormis), mis tuleb saata e-posti aadressile pood@nutigrupp.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
3.7.6. Pärast avalduse saamist vaatab e-pood 14 tööpäeva jooksul avalduse üle ja võtab tellijaga ühendust, et teada anda tagastamise sooviavalduse menetlemise otsuse ja kokku leppida lahenduse detailid.
3.8. Pretensioonid
3.8.1. Tellijal on õigus esitada perioodiliselt ilmuvat pabertoodet või selle kättesaadavust puudutavaid pretensioone tellimuste vastuvõtja klienditeenindusse telefonil 617 7717 või meiliaadressil tellimine@expresspost.ee.
3.8.2. Pabertoodete kojukande kohta käivaid pretensioone menetletakse tagasiulatuvalt kuni 2 kuud alates klienditeenindusse pöördumisest. Tellimustega seotud muid, nt tellimuse vormistamise ja tasumisega või kasutajakontoga seotud pretensioone menetletakse tagasiulatuvalt kuni 6 kuud alates klienditeenindusse pöördumisest.
3.8.3. Väljaandja kohustub tellija pabertoodete kojukande ja e-poe tellimuste pretensiooni lahendama juhul, kui pretensiooni põhjused ei sõltu tellijast. Kui pretensiooni põhjuse on tekitanud tellija (postkast puudub või katki, ühispostkast, vale aadress kullerile, vale pakiautomaat, jne), peab tellija selle olukorra kõrvaldama või parandama esimesel võimalusel.
3.8.4. Juhul kui tellija ei saa temast mitteolenevatel põhjustel digitooteid tarbida, peab ta sellest väljaandjat mõistliku aja jooksul teavitama. Väljaandja kohustub leidma viisi, kuidas tellijale saamata jäänud teenus kompenseerida. Tagantjärele saamata jäänud teenust ei hüvitata.
3.8.5. Digitoote mittetarbimine ei ole alus tellimustasu tagastamiseks.
3.8.6. E-pood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on veebipoe kohustus.
3.8.7. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt 2 kuu jooksul pärast ostu sooritamist e-poe poole, saates e-kirja meiliaadressile pood@nutigrupp.ee või helistades telefonil 5611 1023.
3.8.8. E-pood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
3.8.9. Kui e-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest e-pood vastutab, parandab või asendab e-pood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab e-pood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
3.8.10. E-pood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 tööpäeva jooksul.
3.8.11. Kui ostjal on e-poe osas pretensioone, tuleb need saata meiliaadressile pood@nutigrupp.ee või helistada telefonil 5611 1023.
3.8.12. Kui väljaandja ja ostja ja/või tellija ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel ja/või mõistliku aja jooksul, võib ostja ja/või tellija pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti juures tegutseva tarbijavaidluste komisjoni poole (Endla 10a, 10122 Tallinn, tel 620 1707, e-post avaldus@komisjon.ee).
4. UUDISKIRJAD
4.1. Uudiskiri on tellijale saadetav e-kiri, mis sisaldab väljaandja uudiseid ja/või teateid. Uudiskiri võib sisaldada ka väljaandja toodete-teenustega seotud infot, nt üldtingimuste muudatuste teadet.
4.2. Väljaandja saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-posti aadressile juhul, kui ostja on selleks andnud nõusoleku, sisestades veebilehel e-posti aadressi ning andnud teada, et soovib otsepostituse teateid ja uudiskirju.
4.3. Uudiskirjast saab igal ajal loobuda uudiskirja lõpus oleva nupu abil või saates e-kirja meiliaadressile pood@nutigrupp.ee. Loobumise korral eemaldatakse meiliaadress nimekirjast ja uudiskirju enam ei saadeta.
5. AUTORIÕIGUSED
5.1. Väljaannetes ja veebis avaldatud ristsõnad ja muud materjalid (tekst, graafika, fotod, videod, kommentaarid, kujundused ja mis tahes muu sisu) on autoriõiguse seaduse järgi autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine ilma väljaandja kirjaliku nõusolekuta on keelatud.
5.2. Väljaandja kirjaliku või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis antud nõusolekuta ei ole lubatud materjale tervikuna ega õigusaktidega lubatud mahtu ületavas osas kopeerida, avaldada ega muul viisil kolmandatele isikutele kättesaadavaks teha ühelgi füüsilisel ega elektroonsel andmekandjal, sealhulgas sotsiaalmeedias. Sealhulgas on keelatud sisu kasutamine teksti- ja andmekaeve eesmärgil ning mis tahes tarkvaraprogrammi arendamiseks (sealhulgas masinõppe või tehisintellekti (AI) süsteemi koolitamiseks), automaatne või mitteautomaatne materjali allalaadimine või muul viisil salvestamine või töötlemine, materjali edasisaatmine mis tahes kolmandale isikule (sealhulgas edastamine allalaadimiseks), samuti sisu reprodutseerimine, muutmine, sellest kogumike või väljavõtete tegemine, teksti ja andmete koondamine analüüsi või kaevandamise või mis tahes ärilisel eesmärgil.
5.3. Ristsõnade ja muude materjalide loomine, kopeerimine ja levitamine.
Materjalide vaba kasutamist ületavas osas kasutamine, sealhulgas materjalide kasutamine mis tahes kommertseesmärgil, on võimalik väljaandja kirjalikul või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis antud nõusolekul.
6. ISIKUANDMETE TÖÖTLEMISE TINGIMUSED, KÜPSISTE KASUTAMINE JA NÕUSOLEKUD
6.1. Väljaandja isikuandmete töötlemise tingimustega on võimalik tutvuda https://nutigrupp.ee/privaatsustingimused/.
6.2. Küpsiste kasutamise põhimõtted, eesmärgid ja õiguslikud alused on toodud isikuandmete töötlemise tingimuste peatükis 9 – https://nutigrupp.ee/privaatsustingimused.
6.3. Väljaandja kogub kasutajatelt nõusolekuid:
6.3.1. Turunduspakkumiste tegemiseks.
6.3.2. Uudiskirjade saatmiseks.
6.3.3. Tarbijamängude korraldamiseks.
6.3.4. Kolmandate osapoolte soovil.
6.4. Nõusoleku andmine on vabatahtlik ning neid küsitakse teenuste-toodete tellimisel ja väljaandja veebilehtedel kampaaniate (küsitlused, mängud jne) korraldamisel.
6.5. Väljaandja võib korraldada kampaaniaid kolmanda poole soovil, olles ise andmete volitatud töötleja. Vastav info on avaldatud kampaania tingimustes.
6.6. Nõusolekut on võimalik igal ajal tagasi võtta. Seda saab teha vajutades siia või kommunikatsiooni jaluses olevale loobumise nupule või helistades telefonil 5611 1023 või kirjutades meiliaadressile nuti@nutigrupp.ee.